diumenge, 21 de novembre del 2010

EL MANLLEU...ALLÀ D'ALT


UE.VILASSAR MAR-0
AEC.MANLLEU - 3

El Manlleu ha aconseguit els tres punts en el seu enfrontament front el Vilassar amb menys felicitats de les que reflexa el resultat final de 0-3.

El partit ha començat amb un Vilassar molt fort, amb molta empenta i amb dues bones ocasions per inaugurar el marcador.Aguantant l'envestida inicial local, el Manlleu avisa amb una contra culminada per en VÍCTOR i que el porter local intervé amb èxit.Encara amb el domini del Vilassar, el Manlleu rubrica  la seva segona oportunitat a la contra per marcar el 0-1 (AITOR.minut 17). Amb aquest resultat, l'equip local intenta intensificar la seva pressió, però el Manlleu poc a poc va controlant el partit i en una altre jugada calcada al primer gol, l'AITOR aconsegueix el 0-2 en el minut 32.

En els inicis de la segona part el Manlleu trenca el partit aconseguit l'AITOR el seu tercer gol de la nit i el 0-3 (minut 37). A partir d'aquest gol el Manlleu és el dominador del partit en diverses ocasions per ampliar el marcador. Per contra ,el Vilassar es va apagant perdent aquella empenta del primer temps.

Resultat, aquest 0-3, que permet al Manlleu continuar en les posicions de privilegi de la classificació.






FOTOGRAFIES : JORDI    DADES: LLUIS   CRÒNICA I MUNTATGE : mack

2 comentaris:

  1. patit molt intens, jo vaig jugar encara que no és el meu equip vaig baixar de l'A a ajudar era el numero 22. davanter

    ResponElimina
  2. Hola crack. Efectivament va ser un partit força intens... Per cert et vaig reconèixer ràpidament(va quedar-m'he el record de la passada temporada front el Calella)..SALUTACIONS I UNA ABRAÇADA AL PARE !!!!
    MOLTA SORT!.

    ResponElimina

.